2025-08-18
XXIV Sesja IX kadencji Rady Miasta | 21 sierpnia
XXIV SESJA IX kadencji RADY MIASTA W GIŻYCKU
odbędzie się 21 sierpnia (poniedziałek) 2025 r.
o godz. 15.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego
TRANSMISJA z SESJI RADY MIEJSKIEJ:
gizycko.tv
Porządek XXIV sesji Rady Miasta w Giżycku | BIP – informacja o XXIV sesji Rady Miejskiej w Giżycku:
- Otwarcie sesji.
- Informacja o porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu sesji nr XVIII/5/2025 Rady Miasta z 17.04.2025 r.
- Przyjęcie protokołu sesji nr XX/7/2025 Rady Miasta z 24.05.2025 r.
- Przyjęcie protokołu sesji nr XXI/8/2025 Rady Miasta z 29.05.2025 r.
- Przyjęcie protokołu sesji nr XXII/9/2025 Rady Miasta z 30.06.2025 r.
- Przyjęcie protokołu sesji nr XXIII/10/2025 Rady Miasta z 04.08.2025 r.
- Sprawozdanie Burmistrza Miasta z działalności w okresie międzysesyjnym.
- Komunikaty i informacje.
- Pytania do Burmistrza w sprawach bieżących oraz do sprawozdania z działalności międzysesyjnej.
- Projekt uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miejskiej Giżycko na lata 2025 – 2035. PROJEKT NR 1
- Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu miasta na 2025 rok. PROJEKT NR 2
- Projekt uchwały w sprawie wsparcia finansowego na realizację zadania pn. „Przebudowa mostu obrotowego w ciągu ul. Moniuszki i Olsztyńskiej nad Kanałem Łuczańskim
w Giżycku”. PROJEKT NR 3 - Projekt uchwały w sprawie wsparcia finansowego na realizację zadania pn. „Zakup drona poszukiwawczego na cele zarządzania kryzysowego w naszym powiecie”. PROJEKT NR 4
- Projekt uchwały w sprawie częściowej zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu zawartego między ulicami: Nowowiejską, Drzymały, Wilanowską
i Obwodową w Giżycku. PROJEKT NR 5 - Zamknięcie obrad.
Terminy posiedzeń komisji:
- Komisja Spraw Społecznych Rady Miasta Giżycka – 18.08.2025 r. (poniedziałek) godz. 16:00 w sali konferencyjnej Biura Rady Miasta pok. nr 1. Urząd Miejski.
- Komisja Finansów i Gospodarki Rady Miasta Giżycka – 19.08.2025 r. (wtorek) godz. 15:30, w sali konferencyjnej Biura Rady Miasta pok. nr 1. Urząd Miejski.